måndag 28 november 2011

sömnsjuka???

Efter en period som jag legat sömnlös på nätterna så bytts det plötsligt ut till att jag somnar som en klubbad säl utan förvarning.

Kan lägga mig i soffan och "kolla" på tv, vaknar när alla bra program e slut stänger av tv och stensomnar igen.

Visst jag vet att kroppen tar igen förlorad sömn men i den här utsträckningen
Hjälp...

Sen jag bloggade sist har jag hunnit fylla år...
En vän frågade mig igår om jag slutat blogga
Svaret e nej det har jag inte men har varit så fruktansvärt trött det sista.

Inatt drömde jag att jag sov utomhus och en traktor med skrapa kom förbi mig, stack ut foten och där var det halt och snö, så när jag skulle ställa mig upp så fick jag krypa in istället eftersom jag bara slant hela tiden.
När jag vände mig om så såg jag att jag hade ju bara legat på balkongen och den e inglasad.

Men det var som skönt var ingen mardröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar