lördag 19 december 2009

iskyla

Sitter i ett varmt rum och ändå så e det som om jag vore en isbit. dom e envetna dom här besökarna, nu i skrivande stund känner jag mig iaktagen men den här gången e jag ensam hemma så det e inte nån som kan stå och titta på när jag skriver (Nån mänsklig)

känner alla dessa dofter igen och jag blir irriterad på att jag hör mitt namn skrikas och ropas men inte får nåt svar.
Har fått hålla tyst om det för annars tror killen att jag behöver hjälp.
Häromnatten kände jag brandrök men det var inget ute eller i från några andra hus heller.

4 kommentarer:

  1. Usch, va hemskt! Jag skulle bli rädd om de hände mig.

    Sv: De är inte bra me honom... ;-( Känns så hemskt. Kan inte skriva om de på bloggen heller, vet ju inte vilka som läser.

    SvaraRadera
  2. Du vet vem det är. Vi måste få reda på hans namn på något sätt

    SvaraRadera
  3. ur Luhrs kyrkobok.

    1806-01-13
    Kl. 3 eftermid. kom Eld lös hos förre Hr Handlanden Lars Brunström i dess foderlada hvarigenom både dess Enka Fru Berg, Hr Post Inspektor Stork och Hr Handelsman Ljungquists hus olyckeligen afbrunno …

    SvaraRadera
  4. Låter som att du är väldigt klarvojant (eller hur det stavas). Du är inte galen, du är bara väldigt mottaglig för besökare.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!

    SvaraRadera