fredag 18 december 2009

inte igen

Inatt var det igång med skumma saker igen.
den där figuren jag berättat om såg jag inatt igen men nu vet jag vad det e för något, förklarade för en kompis hur den såg ut och hon hittade den på nätet.

Jag fick en chock när jag såg att det var exakt lik den jag såg.

Sen när jag stod i badrummet kände jag mig iaktagen och tyckte det stod någon och stirrade på mig, men när jag vände mig om så var det ingen där, trodde det var killen som skulle skrämmas som han gillar att göra ibland.

I samma veva känner jag hur det bränner till på armen och ser tre ränder som om någon/något försöker hålla fast mig....
I morse var dom borta.

Har som tur e inte haft någon mer dröm om min systerdotter, men det e för att jag vet att simskolan slutat för säsongen.
Kan inte vara trygg än riktigt.

I veckan köpte jag en jättefin julprydnad som jag tog kort på, och fick med en orb på väggen, hade jag inte vetat att det var en matt vägg hde jag försökt intala mig att det var blixten från kameran men det e det absolut inte.
Det händer så mycket runt omkring mig just nu så jag blir förvirrad av allt som e...

vad vill dom mig?
Försöker prata med dom men dom svarar mig inte och alla dessa hemska skrik jag hör på nätterna

3 kommentarer:

  1. Ja idag kommer nog dagen gå i vilans tecken. Hoppas även du får en fin dag. '

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, men det här är ju hemskt!
    Vad är det för varelse som terroriserar dig? Lämna gärna din mailadress nästa gång du besöker min blogg (den publiceras inte) så kan vi höras den vägen.

    Skulle gärna vilja veta mer vad du fått fram. Vi verkar ju som sagt var vara flera som drabbas av detta. Själv kan jag inte se hur den här varelsen ser ut. Skulle vara tacksam om du kunde ge mig några ledtråd.
    Kram,
    Eva

    SvaraRadera
  3. Något har hänt här hemma också. Var tvungen att skapa en blogg jag med nu för jag måste få ur mig detta
    http://kimofdrac-spiritus.blogspot.com/

    SvaraRadera