onsdag 30 oktober 2013

OJOJ

OJOJ här har det hänt mycke sen jag skrev sist så att det var nästan ett år sedan jag skrev nu.... Så var ska man börja... Vi kan ju börja med att jag har varit sjuk några gånger till sedan sist men att jag tack vare herren har blivit bättre.... Men det är en lång väg tillbaka, jag går nu på benen utan krycka men träningen är intensiv. Just nu e jag inne på min andra vecka med influensa som inte verkar ge med sig i första taget.... Har fått god kontakt med min barndomsvän som jag träffa första gången på söndagskolan, vi hade inte sett varandra på flera år och så träffas vi under ett körprojekt förra våren. Jag har även haft jobbiga saker som hänt, men ska ta de när jag känner mig lite starkare.... Men till nästa gång ha det underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar