tisdag 3 mars 2015

elakheter

Jag vet att jag inte ska bry mig om det men jag blir faktiskt sårad av att när jag öppnar munnen o säger ifrån så e jag bara uppkäftig och korkad ( inte mina egna ord) och när man bara kommer hit och ska starta en massa debatter och e berusad det uppskattas inte heller Vi kan ta episoderna som hände nu i helgen. Hade glömt låsa ytterdörren och jag hade precis somnat, klockan var runt halv två.... eb jag känner som var kraftigt berusad och vill bara påpeka allt man gör fel typ. Han sa att han blivit slagen två veckor tidigare och att om han skulle se honom så skulle han jag vet inte alla svordomar han tog till han menar på att våld föder fred, jag kontrade med att våld föder våld, och efter det sa han att han minsann gjorde vad han ville. Och att inget skapar så mycket krig som religion, råkade öppna munnen där och sa att det finns en sak inte gud kan förlåta och det är när man hädar och så sa jag att han skulle kolla i bibeln. De vägrar han göra, och jag nämner sista tiden för honom men då e jag bara dum i huvudet och jagve hjärntvättad. Jag lyckas tillslut få honom att åka hem eftrsom ja skulle fira farsan dagen efter. Telefonen ringer flera ggr under tiden och massa sms men jag har den på ljudlös tillslut skickar jag ett sms tillbaka att jag är med farsan ringer sen . Klockan blev såpass mycke att jag glömde av o ringa. Söndag morgon får jag igen ett samtal från personen som ringde dagen innan det blev bara kaos det samtalet, jag var sur uppkäftig o kaxig..... och inte nohåg med det så har jag ont i ena njuren, proverna jag tog på vc visade påverkan på njurarna men jag vet det finns dom som har det värre än mig. Så nu e det nya kontroller om några veckor Trött på diabetes!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar