måndag 14 september 2015

blond men inte dum

Idag fick jag ett helknäppt sms om jag jobbade.... skrev att nej det gjorde jag inte... Personen påstod att hans kompis farbror var producent och skulle sökt folk till en film... jag anade ugglor i mossen så jag frågade vad var det för film? När han skrev summan och vad de var för nåt blev svaret blankt NEJ! Filmen skulle vara av det erotiska temat med mask på sig. Då jag har en tro på gud och jesus vet jag att det skulle vara fel att göra det och dessutom tycker jag inte att det ska vara till allmän beskådan och det lät jag honom få veta med. Nog för att jag e blond men det finns nåt bakom pannbenet. Jag är inte desperat direkt jag vet att när den dagen kommer att jag träffar min livskamrat då är jag redo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar