fredag 19 maj 2017

Behandla andra som du vill bli behandlad själv

Jag och min goda väninna hade en riktigt trevlig eftermiddag med shopping mat och fika. När vi skulle hem satte vi oss och vilade på en parkbänk hade jätteont i både rygg och ben. Vi sitter där på parkbänken och pratar och tittar på folk vi ser en äldre man som fått i sig några öl för mycket och han är kraftigt berusad.... Mannen vill uppenbarligen hem eftersom det stod 4 eller 5 taxibilar där och han sa att han hade pengar så han kunde betala för sig Han går först till ena men han får inte sätta sig i den går några steg och sen åker hans byxor ner han drar upp dom och går till nästa bil får ingen hjälp där heller Han ramlar omkull och blir liggandes på marken alla chaufförerna bara glodde på honom och gjorde inget för att hjälpa den stackars mannen Här började jag bli redigt irriterad kan jag tala om Han sätter sig upp och sen samma visa igen fast denna gången ramlade han på taxibilen varav idioten till chaufför ställer sig och skriker o gapar på den stackars mannen Han blir utskälld för att han ramlar på hans taxi!!!...??? Till slut så ringer en annan man polisen så mannen fick hjälp men jag kokade verkligen av ilska Jag är inte rasist men när 4 mörkhyade bara glor och pekar på honom så fick jag till mig att det du gör det kommer du få tillbaka Mer om detta kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar