lördag 20 maj 2017

Rumpan bar

Jag kommer ihåg en sak som hände för några år sedan en komisk sak. Jag var hos min väninna vi hade en trevlig kväll liksom många andra det är aldrig tråkigt med henne. Hade köpt en laptop som jag hade med mig till henne spelade lite film på den om jag inte minns fel. Fick låna ett par underbyxor av henne då jag inte hann till toa i tid, det var bara ett litet problem dom var lite för stora så dom kanade lite ibland. Det var inga problem så länge jag var hos henne men när jag skulle gå till bussen kanade dom mer och mer... Hann ner till torget med laptopen i högsta hugg eftersom jag skulle med bussen Det var bara det att jag tappade trosorna mitt på torget!!! Då jag hade kjol så kunde jag inte dölja det utan fick dra upp dom mitt på torget och bussen kom till hållplatsen. Jag sprang till hållplatsen och där kanar dom igen fast inne i bussen och jag var inte ensam heller så fick lirka ett tag innan jag fäst den i kjolen så den skulle hålla sig uppe till jag kom hem. Väl när jag går mot mig känner jag åter igen hur dom kanar ner och hamnar vid knävecket. Eftersom det var sent och folktomt på min gata tog jag av mig dom och hade dom i väskan Kan meddela det var första och sista gången jag hade dom 😃😃

1 kommentar: