tisdag 30 maj 2017

Du ska inte

Människor är snabba på att döma innan dom vet vad som ligger bakom. Jag som har värk i kroppen skulle exempel bara sitta hemma och isolera mig 24 timmar om dygnet. Nu ikväll var jag på första repet med 1000 mannakören ska spela in little Willie John som Peter LeMarc sjunger Det ska bli en upplevelse. Men där var en som gärna kritiserade och sa massa nedlåtande saker. Bla så ville hon tejpa igen hennes systers mun med silvertejp för att få tyst på henne Jag skulle inte ha djur över huvud taget eftersom jag har det som jag har det. Svarade att hade jag inte hade haft djuren Så hade jag nog mått ännu sämre. Jag har Gud och Jesus men katterna är skänkta från Herren för att jag ska kunna göra dom friska innan dom får nya hem Jag ska stanna hemma när jag har huvudvärk för det gör denna personen. När vi står där och övar och jag försöker lyssna på vad dom säger där framme så säger hon att det är tråkigt Säger åt henne att hålla tyst för jag vill inte missa nån info Allt kan inte vara roligt. Men att nån ska döma andra hela tiden det är jobbigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar