torsdag 15 januari 2015

värk

Nu var det bra länge sen jag skrev här.... Fy på mig :-) Idag har jag varit hos arbetsterapeuten som kom fram till att jag har karptunnelsyndrom så idag har jag fått handledsskenor. Ska ha det först och främst på nätterna och när jag har gjort nåt som e ansträngande. Har även varit på en tippautredning som visade att jag överskattade min förmåga en aning. Efter stroken har det varit många turer med läkare som inte tar mig på allvar. Den sista jag träffade var tom så fräck att han kalla mig lat och ville komma undan den enkla vägen med sjukersättning och eller handikappersättning. Han fick dock se andra resultat när sg och at gjort klart sina utredningar. Men ändå så har han funderingar på vad jag vill med detta testresultat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar